HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Csutortok este es dolgozom

2008.07.24. 10:31 kiwifold

Nem is akarkivel, hanem egy indiai novel, ami nagyon jo lenne, ha nem o lenne.

Ne egy elegans, szines gyonyoru, meltosagteljes not kepzeljunk most el.....

Iszonyu parancsolgatos es mivel nekem kellene segitenem/tanitanom otez nem igazan elonyos.

Most eppen magaban beszel, ez mutatja, hogy kettonk kozott a kommunikacio a nullaval egyenlo. Mar kezdtem azt gondolni, hogy egy igazi tuskesdiszno vagyok, de mint kiderult a tobbi kollegam is ezt az erzes emesztgeti...

Foleg indiai-fidzsii Shalvin reszerol volt erdekes a hasonlo velemeny, mivel valahol kozosek a gyokerek....

Azon igazan meglepodtem, hogy szervezett hazassagot kotott egy indiai, de Uj Zelandon elo ferfival. Azt hittem ilyen csak a filmekben van, pl kedvenc sorozatomban, Shortland Street-ben, ami a magyar Joban rosszban-nak felel meg, de a szintje a Barato kozott korul van.

De nem. A 21. szazadban emberek igy hazasodnak. Ehhez megfelelo keseruseg, magany es alazattal egybekotott kompromisszumkepesseg szugsegeltetik, szerintem, igy hatarozottan kijelenthetem en keptelen es foleg teljesen alkalmatlan lennek erre a feladatra. Azon felul, hogy valoszinuleg senki sem venne egy kozepkoru, magyar nocit, amit megertek....

Es azt a kis toredek angolt indiai intonacioval porgeti. Jo.

Itt szakad az eso, mar masodik napja es fuj a szel, es hideg van. Tegnap voltam kedvenc fodraszomnal es isteni jo lett a hajam, vagy ezt mar mondtam?

Nem tudom miert olyan fontos ez nekem, de az. Marmint a jo hajvagas.

16 eves koromban az eppen feltorekvo Hajas Laszlo, akkor meg Laci vagta a hajamat, egeszen addig, amig meg nem nyitotta masodik szalonjat es mar csak a csinos modellek jutottak az olloja ala, vagy varni kellet 3 honapot, de a tanulok is igazan jok voltak, valoszinuleg ez is nagy hatassal volt ram.

Imadom a jo, rovid hajakat, mas ugysem allna jol..

Akit erdekel; a szalon:www. buoy.co.nz

Szinte mindegyik pasi meleg es nagyon kreativak.

Holnap magyar rakott krumpli vacsora a lassan elkoltozo-sajnos- szomszedainkkal, a nalunk lako magyar lannyal es a skot volt lakonkkal.Szombaton koncertre megyunk,nem pogozni, komolyzenei, vasarnap Rebot viszem a Hamupipoke a jegen eloadasra, mig Juju az eppen kezdodo filmfesztivalra megy. Jatsszanak egy magyar filmet is, amit mi is megnezunk majd remelhetoleg.

Izgi lesz magyar szoveget hallgatni a moziban, mig masok majd a feliratokkal kuzdenek....

Kulturputykok leszunk.

Most jottem vissza a vacsoraszunetemrol es itt az uzletek ele becsomagolva, tisztan kiteszik az aznapi megmaradt szendvicset, kenyeret, pekarut, nem varnak vele, amig lemaszik a polcokrol.

Hurra, egy ora mulva megyek haza, mert almos vagyok....

Annyi minden jo volt meg a fejemben, de sohasem jut eszembe, amikor van idom irni.

Jegyzetelni kellene.

Jaj, kaptam egy Story Magazint, vagy valami hasonlot es kb. 20percen at kuncorasztam Gyozike beige szinu papucsos laban. Megdobbento, hogy elfelejtettem, hogy igenis letezik, a papucs is....

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr21583015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása