HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Annyi minden tortenik

2008.06.20. 07:38 kiwifold

...es megsem. Es lusta vagyok leirni es a legjobbak persze akkor jutnak eszembe, amikor a az utcan megyek, buszon ulok, agyban bamulok ki a fejembol....

Igy most "hatulrol kezdem."

Ma pentek van es holnap lesz az elso szombat mar tobb min egy eve, hogy nem dolgozom, mert van egy uj munkaero, aki egy nagyon helyes fidzsi szigeteki fiu.

Jo fej, egyedulallo, ugyved es foz, ha valakit erdekel, de csak szorakozom, nem vagyok keritono. Meg....

Ma iskolai disco van, a ruha, olimpiai sportolok. Ez nagyon vicces, mert lanyok max tornaszlanyok akarnak lenni, mivel 13C van, nem mehetnek lengen es az en kis Rebom kulonben sem mutatna rozsaszin tornabigyiban, igy kompromisszumos ruhaosszeallitassal indult el, remelem jo lesz.

Munka utan megyek erte, Jujut beszerveztem ornek, mint segitseg...

Holnap lesz a szulinapi bulija, marmint Rebonak gyerekekkel egy szabadidokozpontban, jatekkal, jatekvarral. Tegnap este kis ajandekcsomagokat allitottam ossze, ma este tortat sutok. Azert este, mert ha nem sikerul, amire igazan nagy esely van, akkor meg holnap reggel vehetunk egyet....

Az igazi szulinapjan elmentunk etterembe, ami olcso "fish and chips" es Wellington legcsodasabb obleben van.

Jo volt.

A het ket esemenye kozul a legszemelyesebb az volt, hogy elmentem a karacsonyi ajandekutalvanyomat bevaltani.

ISTENI volt.

Egy eastday nevezetu helyre kaptam, egy ora bali szigeti masszazs es koromapolas "kiss the cook" nevu lakkal, ez a szin fantazianeve, mint mindegyiknek hihetetlen jo megnevezeseket adtak.

Ha van kedvetek nezzetek meg a weboldalat:

www.eastdayspa.com, tobbet mesel.

A masik hir, hogy Gittevel megszereztuk elso munkankat, irodakulso megvaltoztatasa, ujrabutorozasa, szin tanacsadas es tarolorendszer kidolgozasa.

Izgalmas!

Itt a tel, egy-ket nap igazan hideg, eros szel, de elotte es utana 13-17C napkozben.

Mult hetvegen olyat kirandultunk, hogy hu. Masnap elegge erztem, de nagyon jo volt!

Kis magyar tarsasagunkkal, utana vacsi elfogyasztasa nalunk es punnyedes.

Rogton zarora konyvtarban, megyek hazakuldeni az embereket....

Izgulok, hogy nehogy holnap reggel elinduljak dolgozni!

 

Jo nyaralast!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr32530146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása