HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Ujra hetfo

2008.07.07. 01:09 kiwifold

....es a konyvtarban vagyok, de ket hetig nem dolgozom, szabadsagon leszek.

Ezt is meg kellett tanulni, hogy idozitsen az ember az iskolaszunetek miatt.Mivel az elkezdodott szombaton, igy otthon leszek Reboval es viszem mindenfele es ki tudja meg hany baratnojet....

Jovore ilyenkor a Balatonnal? Jo lesz....

Itt sut a Nap, de nincs tul meleg az utolso ket napban, de en optimista vagyok es mar a tel kozepen jarunk, julius a leghidegebb. Mar olyan idetlen leszek, mint az angolszaszok, csak az idojarasrol beszelek...

Nagyon jo hetvegenk volt.

Penteken hazibuliban voltunk, ami itt igazan ritkasag, szinte csak mi rendezunk. Rebo baratnojenek a szulei eladtak a hazukat, mert a szomszedjuk megbolondult es nem hagytak oket beken, igy ezt unnepeltuk.

Szombaton koncerten voltunk, komolyzene, Rachmaninov es Sostachovic. Nagyon nagyon jo volt es egy macedon zongorista jatszott.

Vasarnap Julian szuletesnapja volt, amit Reboval szerveztunk, es nagyon elvezte, marmint Juju.

Agyban reggeli, ebed a kavezoban, masszazs, vacsora baratokkal az sarki indiai etteremben....

Almos vagyok, de holnaptol "lustulas".

Sydney-i utunkat el kallett halasztanunk munkak miatt, igy talan oktober elejen sikerul majd, a kovetkezo szunetben elutazni.

Lakik nalunk egy nagyon helyes skot lany, aki idejott Uj Zelandra dolgozni, ket heten belul kapott munkat a Westpac bankban, most eppen szallast keres....

Lehet, hogy mar talalt is, ma meg nem talakoztam vele.

Ma jon egy magyar lany is, o is munkat keres es nalunk fog lakni par napig....

Wellington egyszeruen szebb es baratsagosabb, mint Auckland, ahol egyes reszeken nagyobb a bunozesi arany is.

Krisztitol ma kaptam Kiskegyedet es Story magazint, igy repul az ido a konyvtarban.Eleg bizarr it Gyozikerol olvasni es latni feher papucsos labat....

De jo....

Egyenlore ennyi, midig elfelejtem, hogy mirol szeretnek irni....

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr39556548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása