HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Ujra munka

2008.02.22. 22:13 kiwifold

Hat, ismet a konyvtarban, igy van idom "kommunikalni".

Nem is tudom hol kezdjem annyi minden tortent, vagy megsem?

A betegseg utan valoban 3 hetnek kellett eltellnie, mig visszanyertem szinte eredeti allapotomat, csak szerencsere 10 kiloval kevesebbet.Semmi izgalom, meg van bennem anyag, csak nem ugy nezek ki, mint egyjoltaplalt napkozis.

Es iszonyu jo ruhaim vannak!

Es beleferek!

Persze gyogyulasom oromere vettem egy isteni par cipot is es elcsiptem a nyari leertekeles veget. Nagyival "shoppingoltunk", ajandekokat, mert sajnos Husvetra visszamegy Magyarorszagra. Nem is tudom elkepzelni milyen lesz nelkule megint, de az ember hamar hozzaszokik mindenhez, szinte. Es varjuk, hogy ismet jojjon.....

 

Szoval csutortokon kezdtem ujra dolgozni. Vicces volt, mert a ket fonokom annyira megorult nekem, hogy megoleltek. Komolyan, igazan furcsa volt. Mindketto pasi, azert, ilyen otthon nem tortent.

Es tenyleg orultek, ami jolesett.

Ma delutan kirandulunk kis csaladommal es este vacsizni megyunk baratainkhoz, akik iszonyi jol foznek es nagyon tudunk egyutt borozni!

Tegnap este Gitte baratnomnel voltunk fish&chips=ezni ez a tipikus uj zelandi penteki vacsi. Persze egeszseges salataval tuningoltuk fel. Napok ota nagyon meleg van, igy kint ultunk a kertben es boroztunk termeszetesen.

Mondtam mar, hogy egy nagyon helyes magyar par vette ki a lakast, igy az egesz haz neha olyan, mint egy magyar kolonia, jon Pali bacsi, ott a Nagy is a magyarok. Sot, jonnek a lany szulei is latogatni, Nagyika utan pedig jonnek Juditek!

Es meg talan egy magyar csalad bekoltozik egy hetre....

Olyan vicces ez is, a Vilag masik vegen....

Nagy kerti munkalatok folytak, igy mar szinte parkositott az egesz es vegre nem dzsungel.

Lassan kivul-belul olyan minden, amilyennek szeretnenk, persze ez egy "vegtelen tortenet".

De mar haladunk!

Rebot beirattam zongorazni is, inkabb ismerkedes a billentyuzettel.

Kicsit izgultam, mit fog szolni, es probaltam aranyosan eloadni, de erre semmi szukseg nem volt, mert szinte a nyakamba ugrott es rohant Julian-hez boldogan ujsagolva, hogy hova fog jarni. Szerda delutan, fel ora, suli utan.

 

Harmadikos nagy cula.

Itt a 3-4 evfolyam egyben van.

Raadasul olyan osztalyba kerult, ahol ket tanarno van, igy nincs lazitas.

Es kop-kop-kop- meg mindig szereti!

Uszik, karatezik, azt is szereti es jar dramara is, meg a hockey-t kell beiktatni valahova es szegeny gyereknek elege lesz, de o akarja.

Mindennap van olvasnivaloja, egyik delutan benthagyta az iskolaban, igy masnap reggel korabban mentunk, hogy el tudja olvasni. Remelem a tanulasban ram fog hasonlitani, megha matakzseni nem is lesz.....

 

Lassan megyek kaveszunetre, ez itt 10 korul van, bar reggel 9-kor kezdtem.

 

Puszi Mindenkinek es irjatok, Pupakok!

Tsok!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr90350800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dumaera 2009.03.31. 14:54:09

szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb borzalomban tengetem napjaim. budapest e klassz hely. itt aztán látod hogy mi mocsok gyülik nap mint nap az utcán és az emberek lelkében egyaránt.
nem szeretnem itt felnőni látni a gyerekeim. igazából az a borzalom hogy nem is mi kis emberek ronttottuk el de a levét mi isszuk, mert ez a hely lehetne olyan gyönyörü mint uj zéland de mégsem az. csak igy tovább ne hagyd abba az irást üdv erika
süti beállítások módosítása