HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Regen irtam

2008.06.06. 02:49 kiwifold

Regen irtam es elfelejtettem "publikalni"is, igy most ketto jon....

Nem volt igazan kedvem irni, mert suru volt a program, bar nem tudom mivel igazan, csak ugy, az elet....

Es amikor eppen osszeszedtem magam kaptam Magyarorszagrol egy igazan "kedves"

e-mailt, ami egy napra teljesen elvette a kedvem, de eenek ez is volt a celja.

Soha nem tudhatja az ember, mit hoz a jovo, es kikben lehet megbizni, de azert en meg mindig szeretnek naivan hinni abban, hogy bizalommal kezdunk es onnan lehet fel-vagy lefele menni.

Szoval az e-mail-en lassan kezdem tultenni magam, mert nincs is mas megoldas, ez igy mukodik.

Szerintem erre azt embert igazan a gyereke tanitja meg,miatta fel kell allni, bar en ezt is keson kezdtem, marmint a gyerekvallalast, de nem banom egy pillanatat sem. Sem a gyereknevelest, sem a keson kezdest!

Mivel is voltunk ugy elfoglalva...

Rebo szulinapja.

Gittevel "terepfelmeres" es arajanlatkeszites egy lehetseges megbizonknak, az ELSO lenne!!!!

Ezzel kesz vagyunk.Talan jovo heten tudunk valamit....

Mar el a weboldalunk is, de addig nem kuldom, amig nincs teljesen rendben,

egy -ket javitanivalo van rajta....

Mult vasarnap babgulyas es makosguba party volt nalunk, Julian fozte a levest, Kriszti pedig isteni makos gubat. Magyar-uj-zelandi est volt es csak gratulalni tudok a Kiwiknek, mert rezzenestelen arccal ettek a magyar kaloriabombat....

Volt Yoga ora is, de turazni nem mentem, mert zuhogott az eso hetfon, a Kiralyno szuletesnapjan.Otthon punnyadtam.

A konyvtarban ebben a honapban tobb orat dolgozom mert hiany van, de ma "betanitom" az uj konyvtarost. Eleg vicces, mivel egy evvel ezelott meg en szerencsetlenkedtem itt.

Egy helyes fidzsi-szigeteki fiu,nagyon kedves inkabb, mint helyes....

Ujabb tuzifa erkezett ma, amit Julian eppen pakol, mert a kandalloba kell, estenkent begyujtjuk,meleg, kornyezetbarat, romantikus es praktikus. Persze ti erre most nem ereztek ra, mert a 30-35C-ban nekem sem lenne hozza kedvem, irigykedem is....

De nem panaszkodhatom, itt sut a Nap, kek az eg es 14-15C van nappal, tegnap ejjel C10 volt.

Ma szetulom a hatsom itt....

Nemsokara megyek ebedelni, sushit. Van egy nagyon jo hely, onkiszolgalo, Te valogatod a megkivant darabkakat a talcadra. Friss, finom es gyonyoruen neznek ki.

Mindig sor all, de gyors es mindenki nyugodt!!!!

Nincs berzenkedes.....

 

Jo izzadast mindenkinek! Balatoni nyar, jaj de jo!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr100506149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása