HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Teli szulinap

2008.07.28. 03:08 kiwifold

Ma van, es fura, hogy mar a masodik szulinapomon "teli " idoben, mivel sok sok even keresztul nem ehhez szoktam, de nem baj.

Es dolgozom ezen a napon, amikor elotte ez nem igy volt...

A kollegaimtol kaptam ajandekot, nagy puszit a fonokomtol, aki jobb, mint az elozo volt otthon, es egy jo kis kepeslapot.

Tegnap Gitte-ek voltak nalunk ebedelni es ismet nagyon jot ettunk, ittunk, beszelgettunk, mig a ket gyerek jatszott.

De a jo benne, hogy nem erdekel hany eves vagyok, mostmar ugyis mindegy, ahogy tegnap hallottam a nalunk lako lanytol, "mar a B oldalt" jatszom...

Es ez jo is igy.

Kaptam egy nagyon szep ezustgyurut Jujutol es meg vannak tovabbi meglepetesek, azt hiszem.

Majd este?!

Elkezdodott a wellingtoni filmfesztival, ma egy dan filmet nezunk meg este/keso delutan, de Tarr Bela filmjet is vetitik, vettunk jegyet.

Szombaton csaltunk. Koncert helyett moziba mentunk.

En nagyon szeretem a koncerteket, de az a baj az elovasarlassal, hogy nem mindig eppen akkor, eppen azt szeretnem hallgatni, tehat valoszinuleg nem vagyok fanatikus.

Hetvegen hatalmas vihar volt a Fold ezen reszen, de Wellington elkerulte, de van eselyunk egy ujabbra szerdan. De hideg volt es eso....

Vasarnap Rebot vittem szinhazba, az orosz jegbalett eloadasa volt, NZ koreografus, ruhatervezo es minden egyeb.

Fantasztikus volt! Modern, latvanyos, tehetseges, otletes, kreativ es mnden egyeb. Meg Rebo is elvezte, bar hosszu volt.

A szunetben a szokasos jegkrenfalas, -nem nekem, de mindenki masnak-, nem is olvadt el, es a vegen hatalmas ovacio a nezoteren.

Elveztem.

Megyek lassan ebedelni.

Azert ma elmennek a csajokkal+kb a Feher Gyurube egy-ket kortepalinka -sor-juhturos melegszendvics variaciora....

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr11588789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aliz 2008.07.29. 08:09:03

Szia, mivel nem tudom mas modjat, hogy elerjelek, ezuton szeretnem megkerdezni, hogy tudnatok-e szallast adni ket fonek augusztus 2-an, egy ejszakara. Aucklandbol tartunk lefele a Deli-szigetre, a tervek szerint szombat este erkezunk Wellingtonba, de tekintve az elmult es kovetkezo napok viharos idojarasat, mindez erosen idojaras-fuggo.
Elore is koszonom a valaszod.

kiwifold 2008.07.29. 21:20:56

Szia!Hetvegen televagyunk, de utana jo, csak irj.Szia!

kiwifold 2008.07.29. 23:27:37

De ha jo nektek, van ket matracunk, agy helyett, agynemuvel, kulon az egy kulon szobaban....
Csak irjatok elotte.Szia!

Aliz 2008.08.02. 00:09:34

Szia, nagyon koszonjuk, de ha nem haragszol, akkor inkabb mast keresunk. Talan majd visszafele tobb szerencsevel jarunk Nalatok.
Aliz

kiwifold 2008.08.02. 00:46:56

Teljesen megertem, jo utat!
Hetfotol szabadok vagyunk.
Szia!
süti beállítások módosítása