HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Mi ujsag

2008.06.06. 02:13 kiwifold

Nem sok ujdonsag, minden ami eddig, iskola Rebonak, konyvtar nekem, Julian reklam.

Mult hetvegen voltak vendegek is a B&B-ben, de mivel tel van, igy nem leszunk nagyon tultablazva vendegekkel, aminek van jo es kevesbe jo oldala....

Huvos van ma. es tegnap estt is az eso.

Rebo baratnojenel aludt tegnap este, igy elmentunk ketten vacsorazni Juliannel, spontan. Japan etteremben, ami a varosban van es jo kis hely.

Nem vagyok japan etel rajongo, de jo volt. A sushi-t imadom!

Ma is azt ebedeltem. Nem tudom mondtam mar, egy 8db-os rakos, lazacos sushi 900Huf-ba kerul.Ez olyan jo!

Tegnap este vacsi utan videoztunk es szerintem ma delutan punnyadunk.

Rebo szulinapi buliban volt, en toltom az idot a konyvtarban ,es Julian edz.

Holnap delelott hazi yoga, utana ebedelni megyunk a baratainkhoz es utana meglatogatjuk azt a magyar part, akik nalunk laktak.

Konyvtaros Tu-Ky hong-kong-i kollegam 30 evig dolgozott itt, aki tai chi tanar is es nemzetkozi konyvei jelentek meg, nyugdijba vonult, es most utazgat a Vilagban. Ma Hong Kong fele vette utjat.

A bucsuztatojan pezsgozes volt, nappal az irodaban. Szamomra ez hihetetlen. Csodalkoztak, hogy ebedre miert nem iszok pezsgot, amit imadok. Mondtam, hogy ugy nem igazan talalnam meg a konyveket a polcon. Igy fonokom hagyott nekem fel uveg pezsgot estere....

Jaj, kaptam fizetesemelest!

Nem tudom mennyit, mert meg nem neztem meg interneten.A felevi ertekeles utan kaptam, fonokom irt egy levelet, amit a polcomra tett, igy ertesultem. Semmi szemelyeskedes itt!

Mennem kell, mert zarunk!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr7506141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása