HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

mindenki /majdnem/

2008.06.26. 02:20 kiwifold

....hallgat, ezert irok en.

Most kivetelesen itthonrol, mivel Julian az autoszerelonel van en pedig miutan hazajottem a vasarlasbol foztem mint a szelvesz,leultem kommunikalni.

Holnap csirkepaprikast viszek a konyvtarba, amit a malaj es indiai-fidzsi-i kollegam fogyaszt el, ugyanis mult heten kitalaltuk, hogy legyen nemzetkozi konyha, igy hetente valtjuk a penteki ebedfozest.

Nem tudom mit fognak hozza szolni....

Rebo iskolaban. Edes nagyon es gyonyoruen uszik.

Nagy, tegnap este ugy kellett hazajonni az uszodabol, hogy azt jatszottuk, hogy nem vagyunk egyutt. Felutig jol ment....

Jovo het utan iskolaszunet es en is kivettem egy het szabadsagot, igy egyutt bulizunk.

Nemsokara Juju szulinapja, de szerencsere majdnem minden megszervezve. Szerencse, mert eppen vasarnapra esik.

 

Sydney utunkat munka miatt a kovetkezo iskolaszunetre kell halasztanunk, de nam baj, meg jobb ido lesz.

Bar ott most is ugy 20C felett van, de en sem panaszkodom.

Itt is 15Cfolott van napkozben, szikrazo napsutes, kek eg es viragoznak a camelia es Rhododentron fak. Es nemsokara a magnoliafak is.

Hetfon este megneztuk Prince Caspiant-t, en nagyon szeretem es mar Rebo sem felt.

Sot, tegnap elkezdte olvasni Narniat!Imadja a konyveket.

En ujra Gabriel Marquezt olvasok.

Lattam a filmet is, nem jelentos, de tovabbra is vagyok Del Amerikaba....

Mexico, Brazilia....

De elobb az itteni szigetvilag lenne a celom, pl. Tahiti 3es fel ora repolovel

Miutan megkaptuk a munkat, jovo heten eldol mikor kezdunk, ami huzos lesz, mert Gitte fest, kiallitasa lesz es iskolaszunet is itt van, de megoldjuk.

Mar izgalommal varom.

Most eppen nevkartya gyartasban vagyunk.

Annyira jo, hogy itt a kert, ami tenyleg szinte a hazba nyulik.Imadom. Es kerteszkednek is, ha lenne tobb idom, de talan hetvegen.

Be kell festenem a bejarati ajtot, mert ujat csinaltattunk, igy mar nem olyan, mint egy balatoni bejarat a 70-es evekbol, hanem visszakapta a haz eredeti stilusu, kb. 100 eves ajtajat!

Ma a buszon ingyen utaztam ,mert a sofor nem tudott visszaadni.Mar eppen le akartam szallni,mint azt tettem volna Budapesten, de kozolte, hogy uljek le, ha lesz felszallo majd visszaad, ha nem, akkor ingyen utazok.

Ez itt annyira mas, es sokkal jobb.

Akinek most eszebe jutna, hogy hazaarulo vagyok az ne irjon, jo, mert hianyzik a balatoni nyar es a baratnokkel iszogatas a Feher Gyuruben, de tudom, hogy az ming ott van es remelhetoleg meg megtehetem, amikor ott vagyok, de a mindennapok itt masok.

Es azt is tapasztaltam, hogy mindenki eli a sajat eletet, oromokkel, munkaval, elinteznivalokkal, igy amikor ott vagyok sem mindennap buli van.

 

Szombatn kis magyar csapatunkkal turazni megyunk az itteni arboretum/botanikus kertbe, ami gyonyoru.

Vasarnap joga, remelem es talan mozi delutan. Idofuggo.

Jovo szombaton koncert, vasarnap Julian szulinapja es utana iskolaszunet.

Kozben meg talalkozunk a weboldalunk keszitojevel, kijavitgatjuk es utana kuldom a cimet!

Megyek lassan. Remelem mindenki az igazak almat alussza!

Tsok!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr73539785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zokka · http://zokka82.blogspot.com 2008.07.05. 22:06:23

Szia! veletlenul rossz helyre kommenteltem... nem masolnam be megegyszer mert az illetlenseg, inkabb kuldok egy linket...

kiwi.blog.hu/2008/05/10/itt_ma#c2708368

BTW: olvasom a blogod :)
süti beállítások módosítása