HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

TAVASZ

2008.09.13. 01:34 kiwifold

Mostmar tenyleg megerkezett, ami azt is jelenti, hogy Pali bacsi visszajon a nyarba, Magyarorszagrol.Vasarnap erkezik es hoz meglepit. Hurra!

Meg kell jegyeznem, hogy blogomat elsosorban otthoni barataimnak, ismeroseimnek kezdtem el irni, mivel teljesen lusta vagyok sok-sok emilt kuldeni,  a negativ megjegyzesektol mentes blogozasra vagyom, ami neha elerhetetlennek tunik.

Nem vagyok bevandorlast segito honlap,mert nem etek hozza es szerintem itt a rendszer ki van dolgozva, amit leirnak, ugy mukodik, nincs burokracia es persze vannak nehezsegek, de termeszetesen segitek, mint a jo uttoro, amiben tudok.

Nem kuldok kepeket halakrol es madarakrol es etelekrol sem.

Es nem vagyok egesz nap gep elott ulo IT-s sem.

Uj Zeland-i eletem egyik meghatarozo pozitiv pontja, hogy itt nem talalkoztam azzal az otthoni kedvenc "alaasos" idopocsekolassal, itt az emberek hagyjak egymast elni es ez termeszetes.

Legalabbis az en koreimben.
Itt nincs konyokles, furakodas, negativ, borongos hangulatkeltes embertarsaink fele.

Igy abba is hagyom ezt a kopkodest es megyek a napra.

Persze van PC, /'politically correct/ viselkedes, ami kifizetodo, de nehez megszokni.

Nem "fikazunk".

Wellington gyonyoru, sut a Nap, vege a hetekig tarto esonek....

Lassan lehet a kertben elni.A botanikus kertben nyilik a magnoliafa sor, lelegzetelallitoan szep.

Nemmsokara iskolaszunet, megyunk Eszakra, Auckland egy kicsit, ami csak azert lesz erdekes, mert meglatogatjuk J regi baratait es megyunk feljebb a tengerpartra.

Kicsit kimozdulunk innen es elhasznaljuk a pontjainkat /airmiles/.

Itt ulok a konyvtarban es nagyon kint szeretnek lenni, de nemsokara megyunk egy delelotti fogadasra, a 150 eves Thurbull konyvtarba, aminek tavaly odaajandekoztuk Nagypapa zenei irott hagyatekat.

Ures a haz, Krisztiek Magyarorszagon, Kati elutazott Napier-be borfesztivalra es kirandulni.

Ma este Gtte-eknel vacsora, remelem lesz energiam felkelni reggel, yogazni menni.

Ma lesetaltam a konyvtarba. 45 perc volt, friss levegon, napsutesben.Ezt szeretnem folytatni, persze amikor nem esik az eso....

Sokan futnak, bicikliznek, vagy gyalogolnak es egyre tobben lesznek a jo idoben, de mindenkinek megvan a sportfelszerelese az eso/szel osszeallitashoz is.

Megyek dolgozni!

Evi, imadom a beszamoloidat! Tenyleg!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr36661161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása