HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Itt ma

2008.05.10. 23:19 kiwifold

Itt ma van Anyak Napja es az en ajandekom, hogy reggel 9 ora van es REbo meg alszik.
Kulturalis hetveenk volt, eddig.
Penteken iskola es munka utan este koncertre mentunk, mivel Nagypapa halalanak evforduloja volt es a szimfonikusok "made in NZ" koncertsorozat kereteben jatszottak egyik darabjat, ami a legjobb volt a tobbi kortars zene mellett, de be kell vallanom, hogy mar igazan megszerettem a kortars komolyzenet, is....
Rebo is jott velunk es jol birta, de amikor a szunet utan meghallgattuk Nagypapa darabjat, turelmetlen lett es amikor egy hires Maori enekesno a szimfonikus zenekarral a hatterben, maoriul amerikai jazz-t enekelt szabalyosan konnybelabadt a szeme es hazahoztam....
Juju elment regi barataival sorozni, aminek igazan orultem, mert ezt meg nem nagyon tette es ez Neki is jar!
Es otthon erzeshez ez nagyon hozzajarul.
En mar tobbet voltam el vacsizni, moziba nelkule itt, szoval ez jo hir!

Tegnap este ismet egy fantasztikus operaeloadason voltunk, Bohemelet.
Puccini mai szinfalak kozott, rettento tehetseges ausztral es NZ enekesek, elethu rendezes, nincsenek kover divak, atlageletkor a szinpadon kb 30 ev.....
Jo kellett, hogy legyen, mert Juju is elvezte!

Newm tudom mondtam-e mar, de itt a szinhazi eloadasok szuneteben jegkremet arulnak es megy is a harc erte, de azert mindenkinek jut.
Nagyon furcsa volt, /juj majdnem azt irtam, hogy "tok"....,/hogy frakkban fagyiznak, de persze mindent megszokik az ember. Ja, es itt tel van, 15C korul....

Ma piac, halvasarlas a hajorol, ha meg idoben odaerunk es itthoni pihi-bubu, remelem.
Csak pezsegjetek a strandokon, usszatok, setaljatok a Romain es egyetek heck-et, fagyizzatok a Daubner-nel, es egyetek spenotos hasset as Augustnal.....
Talan ezt most hianyolom?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr71463181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andersen Krisztina 2008.05.14. 11:31:48

Kedves Tanárnő!

Élvezet olvasni az irományaidat! Jó olvasni, hogy boldog és kiegyensúlyozott életet éltek!
Itt most a héten már valóban nyár van, vagyis alakul! 28 fok! Ez már nem rossz!
Én voltam a hétvégén hekket enni a rómain! :) Legközebb majd gondolok rád, mikor falatozom ismét!

Sok puszi!
Andersen Krisztina

Bai Gitta 2008.05.30. 14:01:58

Hahó Kiwiföld! Nincsenek híreink!!! Jelentkezz

Zokka · http://zokka82.blogspot.com 2008.07.05. 21:34:25

Szia! Bocsi en veletlenul tevedtem az oldaladra.
Jelenleg Ir-ben vagyok es szeretnek majd tovabballni (informatikas kocka vagyok).
1:Csak nagyon egy mondatban nagyon szubjektiven hogy tetszik az ottani elet? Milyenek az ottani magyarok, milyenek az ottani emberek(kel) a kapcsolat.
2: Mennyire valtozatos a mindennapokban tapasztalt kultura? ertem ezalatt hogy peldaul budapesten rengeteg fajta szorakozohely van, mig irorszagban csak zenes klubok meg ir pubok. Vannak-e pl pinceklubok, kertmozik, stb...
2: tudsz albumot/szerzot mondani kortars klasszikusra?

ej de sablonos, tenyszeru es szurke lett ez a comment. talan legkozelebb kicsit bovebben olvasgatom.
Egyebkent ne aggod... itt nyar van 15 fokkal es (megint) esik az eso.
Tegnap meg szelviharban akartam a sarkanyomat reptetni de tul eros volt es eltort :(

Zokka · http://zokka82.blogspot.com 2008.07.05. 21:37:22

bocsanat... az emilcimem: zokka82 kukac gmail.com
süti beállítások módosítása