HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Gyula!

2008.04.19. 05:16 kiwifold

Olvastam, hogy Gyulan megkezdodott a Palinkafesztival. Kicsit belecsavarodott a szivem, mert szivesen ott lennek, ha nem lenne ilyen messze, es a melegedo tavaszi napsutesben kostolgatnam a finom parlatokat.

A heten kaptunk finom falatokat, azaz teliszalamit Magyarorszagrol, igy Rebo nem is evett mast egy napig, mint szalamis szendvicset.

Orok hala!

Mivel a konyvtarban vagyok es szombat van, olvastam egy cikket Cserhalmival, meg mindig kedvelem. Hihetetlen, hogy 60 eves!

Itt sut a nap ismet, de jo a tel, 17C van, igy este mar begyujtjuk a kandallot, ami eleg romantikus, kandalloban lobogo fahasabok, egy pohar bor, macska a tuz elott nyujtozik.

Ezt a reszet szeretem a telnek. Es a csizmakat es sapkakat es meleg salakat....

Szeretnem a havat is, de az itt nincs.Es vannak zoldello fak, vagyis szinte csak azok vannak.

Megkezdodott az elso negyedevi iskolaszunet, es az jo. Ma delutan remelhetoleg csaladi mozizas lesz.

Rebo korustag lett az iskolaban , sutortokon volt koncertjuk. Olyan edes, amikor az ember gyereke ott tatog elszantan es fegyelmezetten, nem vagyok meggyozodvve, hogy tehetseges lenne, de ami szerintem sokkal fontosabb ebben a korban, hogy lelkes.

Uszason egy fokozattal feljebb kerult, - vegre-, igy a melyvizben fog uszni tanulni szunet utan.

Elhataroztuk, hogy "unalmas" csaladi hetvegenk lesz, nem jon hozzank senki, es mi sem megyunk sehova, de persze ez nem igy lesz.

vacsorazni megyunk egy brazil-kiwi csaladhoz vasarnap.

Tovabbra is nagyon szeretem ezt a sokszinuseget, emberek a Vilag minden tajarol, Nemetorszagtol kezdve a Salamon szigetekig....

Nem is tudnek rabokni a foldgombre, hogy pontosan hol is van, igy mindjart utananezek....

Tennivalonk rengeteg, mint mindig, de az jo.

Kicsi, de edes csaladom megerkezett, befejezem...

Irjatok, ha.....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr32432307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi 2008.04.30. 00:16:02

Szia

nemtudom zavarhatlak-e ilyesmi kéréssel, bár gondolom igen. Ezen a héten indulok Aucklandból, és úgy tervezem megállnék Wellingtonban egy északára. Lehetséges ez nálatok? Ha igen kérlek írj az e-mail címemre. Köszi Üdv Árpi

kiwifold 2008.07.24. 10:48:19

Jaj, biztos nem valaszoltam, de persze hogy johetsz, ha erre jarsz....
süti beállítások módosítása