HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Hosszu hetvege

2008.10.24. 05:48 kiwifold

Itt is hosszu hetvege ele nezunk, csak itt a hetfo szabad, Dolgozok Napja van, olyan, mint Majus 1!

Mi nem utazunk el, hanem otthon leszunk es punnyadunk.Vegre! Szombaton BBQ buliba megyunk, vasarnap indiai fesztival lesz, fenyunnep, csodalatos szinekkel, tancokkal, es persze indiai etellel.

Meleg van, es nem tuz a Nap, igy kicsit europai nyarelejenek erezni az idot, ami nagyon jo!

Van egy uj szamitogepem, igy nem kell mindig arra varnom, hogy Julian mikor tart szunetet, vagy megy megbeszelesekre, hogy hasznalhassam.

Mar beuzemeltem es van egy helyes kis "sarkom", a szamitogeppel es zenevel!

Megtalaltam a budapesti bucsubulim CD-it.

Ma delelott azt hallgattam, miutan hazajottem a yogarol. 

Jaj de jo lenne, ha most ott lennek es az egyik szokasos, jobban sikerult hazibulinkat szerveznem hetvegen! Es tancolnank, Csajok, vagy Most mutasd meg!-et jatszanank!

Na, jo, majd az ottani nyaron....

Mar azert nem mindennap "idoutazom" gondolatban mar, sot, a mindennapjaim, az Eletemnek ez a szakasza itt elkezdodott  visszatekintgetes nelkul.

Gitte fest, nagyon sok kepenek a cime "Mind traffic" volt, az elejen.Mindegyik kepen valahogy szerepelt Koppenhaga es Wellington tavolsaga szamokban kifejezve.

Ma mar inkabb a dan es uj zelandi kozos szalakat abrazolja.En is erzem a valtozast a gondolatokban.Tavolodas, kozeledes, de hullamzoan, persze.En szeretek itt elni.

Peldaul van dan Tiki is! igy osszegyurta a viking es maori Tikit! Amikor tavaly korhazban voltam kaptam tole egy festmenyt, amin a kozos tiki van, a nappaliba tettem.

Es ez a valtozas igy van jol. Szerintem csodalatosan van felepitve az ember, hogy be van "szerelve" minden lehetoseg a kulonbozo helyzetekhez valo alkalmazkodasunkhoz,csak meg kell talalni a megfelelo "gombot".

Azert, hogy ne kapjak utalkozo megjegyzeseket, ma magyar turos palacsintat csinalok este, a gyokerek.....azok maradnak mindig!

Jaj, kedves breki77, ha ismet idetevednel erre a borzalmas oldalra, batran kuldd epito megjegyzeseidet, multkor nem tudom, hogy toroltem ki kedves hozzaszolasod, de jol esett.

Marmint az eredmeny, hogy kitorlodott, de ha szeretnel szerepelni a kovetkezot megprobalom megmenteni MINDENKINEK!

Hetvegen beszeljunk Csajszik! Probalkozom Vasarnap delelott, itt vasarnap este!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr38729299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása