HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Fodrasz

2008.05.08. 08:50 kiwifold

Nem tudom, hogy errol irtam-e mar a fodraszatrol.

Eleg nehez volt talalni egy ujabb hajvagot. Miert is?

Azert divat teren Uj Zeland nem  Parizs, ami jo is, mert itt tenyleg senkit nem erdekel hogy miben vagy es nem is igazan "kovetik a divatot", vagyis igen, csak a sajatos megoldasokat.

Persze azert itt is vannak csinosan es lazan feloltozott emberek, csak az arany mas, mint Europaban, vagy akar Ausztraliaban. Az en kedvenc uzleteim is ausztralok, itt minden fekete, piros, zold vagy iszonyu bonyolult.....

Igy van ez a hajakkal is. Vagy no, csak no, csak no es log, vagy van egyfajta, ami nem eppen naprakesz....

Persze altalanositok, ez a tobbseg. Egy eves "faradozas" es kulonbozo athidalo es nem mindig szemet kapraztato megoldasok utan, Gitte baratnom javaslatara megtalaltam a kedvencemet.

Elkuldom a web oldalat is, akit erdekel az uj zelandi stilus. Persze nem ilyen hajakat vag, amilyeneket a fenykepek mutatnak...

Nagyon kulturalt, intelligens, es o a fonok. Veletlenul kerultem hozza, mert kertem, hogy olyanhoz irjanak be, aki ert a gondorodo hajhoz.

Es o ert. Derek, ha meg szeretnetek nezni, Van rola egy portrefilm is, ami szinten segit megerteni, erzni egy kicsit, hogy mennyire maskent gondolkodnak itt.

Ami jo, erdekes es kulonbozo....

Szoval a web-oldal:

www.buoy.co.nz

Jaj es oszulok is, igy most elvezem es figyelem, semmi festes, de rovid hajhoz jo, szerintem. Messzirol azert meg nem latni....

Hatha szepen oregszem...

Az egy jo megoldas lenne.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr19459488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása