HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Szombat reggel

2007.07.28. 03:15 kiwifold

Nem irtam, mert nem volt idom.

Uj vendegek vannak nalunk, be kellett fejeznem az urtolso szoba festeset, fuggonyt varrtam, butorokat pakoltunk, stb.

Alakul.

3 idosebb ember Aucklandbol, az egyik holgynek mandarin farmja van. Elkepeszto, hogy miket nem csinalnak az emberek, persze jo ertelemben.

Rebo beteg lett, este belazasodott, de szerencsere van magyar gyogyszerunk, nem mintha itt nem lennenek, csak hetvege van es igy egyszerubb. Ejjel nem sokat aludtam, de nem baj.

Remelem hetfore jobban lesz.

Mult heten Gittevel, dan baratnommel elmentunk vasarolni, uzletezni.

Jaj, de jo volt!

Talaltam egy hasonlo uzletet, mint a kedvenc Kackpot-om, stilusban, minosegben es sajnos arban is! De vegre nem a tulgondolt uj-zelandi design. Ausztral.Be kell vallani, ok jobbak.....

Marmint a ruhatervezesben.

Gitte elvitt egy jo kis helyre, mini Ikea!

itt ugyanis nincs, 2008 szeptembereben nyilik Aucklandban, el is hataroztuk, hogy ketten elmegyunk.

Nagyon jo fej, szinte ugy eltarsalgunk, mint otthon barkivel, egy az izlesunk, es nemcsak ruhakrol....

 

Tegnap felfedeztem Wellington Feher Gyurujet! hurra!

Itt vacsizni is lehet, akkora rantott hust ettem, mint a Becsi szeletben, es a hely nagyon jo.

Kicsit egyszeru, mindenfele ember van, nem felvagosak es jo a mult szazad eleje ota letezik. Kikotoi kocsmakent kezdte, ide jartak a katonak.

Hihetetlenul angolszasz es nagyon becsulendo, hogy Wellington bulizos negyedeben is megtartotta stilusat, nem alakitottak at posh etteremme...

Feher Gyuru....

 

Erezni a tavaszi szelet a levegoben. Juju kerteszkedik es mar nagyon szepul. A kert. Juju is jol nez ki! Ismet jar edzeni es beindult a karate tanfolyama is.

Itt a meleg szel Eszakrol jon, csak hogy minden forditva legyen....

Jaj, annyi otletem van a hazra! Ahogy alakul egyre tobb....

Ma eddig iszonyu csondes volt a konyvtar. A diakkonyvtaros hazamegy, igy vegre egyedul leszek, mert a masik beteg.

Itt van egy internetes "bazar": trademe.

Vettem 3 Agatha Cristie filmet. Az egyik stilusosan: Holttest a konyvtarszobaban.

Csak meg nem volt idom megnezni....

Talan ma este.

Juju foz tonhalsteak-et / IMADOM/ es talan Rebo is ugy erzi, hogy belelazit egy kis detektivtortenetbe....

Vettem egy isteni cipot. Talan kepeket is kuldok hamarosan.

Peldaul Rebo szerepelt az osztalyaval.Tancolt! Mami nem volt ott, de Papa keszitett egy-ket kepet...

Hihetetlenul elvezte, Kis Husom!

 

Most eppen a Papajaval elment magyar kolbaszert. Azt nagyon szereti, meg mindig, de szerencsere mindent eszik mar es megszerette az avocadot, ami itt alapetel.

Remelem mindenki jol birja a hohullamokat, meg itt is megemlitik a Tben es az ujsagokban.

Jaj, mediat kellett volna irnom? Halvanyodik a magyar szokincsem... hi-hi....

Vigyazzatok a napon!

Tsok Mindenkinek!

 

Jaj, ez a hely OLYAN gyonyoru!

Tenyleg!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr70126873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása