HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

De reg irtam!

2007.02.21. 01:59 kiwifold

Besurusodtek a programok!
Kesz van az osszes haloszoba, a vendegszoba a "konyvtar" es a furdoszoba, uj linoleum nelkul, mert az ismeros / Pali bacsi/ altal olcso, de jo szakember nagyon elfoglalt, bar telefonon mar tobbszor cseveresztem vele!

Tegnap peldaul egesz delelott szolt.
Ma jonnek szallovendegeing Magyarorszagrol, itt laknak a "studioban", vendegszoba, szallashely.
Pikkelyesre takaritottam a kezem!!!!

Nagy haladast ertem el konyvtarnyi papirjaink elrendezeseben is.
Hetfon beadtuk a munkavallalasi engedely, vizum es tartozkodasi engedely kerelmet.

Nagypapa beteg, fozunk, latogatunk, turmixolunk.
Kate, Juju testvere erkezik Londonbol parjaval es fiaval Husvet kornyekere, 3 hetre. Iskolaszunet! Igy Rebo szorakoztat majd mindenkit, remelhetoleg.
Tegnap kerteszkedtem is.Annyira jo estenkent viragot locsolni a kertben!!!!!

Isteni ido volt, napos es nagyon meleg.Itt mindenki idojarasfuggo, mint az angolok.En probalok ebbe a valtozo temaba nem belefolyni.Nekem jo, ahogy jon.

Jo nagy hazban lakni, csak takaritani nem.Es felujitani.Vagyis en imadom, csak ne kelljen rohanni.

Itt meg mindig probalkozom a "magyar szalami" kerdesevel, de nem igazan megy nekik.
Petoni/ 15 perc kocsival/ kis elemiszeruzleteben vettunk ma "magyar szalamit'.
Szegeny Herz sirva fakadna.
En nem , hanem ettem egy szendvicset es a ropgos vajas zsemle teliszalamival klasszikusra gondoltam....
Majd elmulik, mar nem annyira hianyzik, mint az elso ket heten.
Rebo mar teljesen megszokta.
Mult penteken buliban voltunk, ahol talalt "kolbasz"-t es odarohant hozzam:Mami, gyere gyorsan, magyar kolbasz!"
Ez is messze volt attol, de olyan orommel ette!

Nemsokara elindulok az iskolaba, de addig egy kicsit elvezem: "Home Alone" erzest!

Irjatok! Papirkutyak, rolatok van szo!

Ja, elkezdtem nezni az allashirdeteseket. Itt lehet keresni.En egyenlore panzios maca szeretnek itthon lenni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr8838443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása