HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Tel kozepe

2007.06.22. 07:08 kiwifold

van es 17 C szikrazo napsutes es szel.Imadom!

Ismet a konyvtarban ulok.Itt mindenki szabadsagra megy, menekulnek a tel elol Ausztraliaba es mindenfele.

Egy het mulva iskolaszunet ismet 2 es fel hetig.

Mi nem menekulunk, maradunk. marcsak azert is, mert 3 extra napot dolgozom, kis japan "kollegam' szokik Ausztraliaba sorozni a napon.

Pentek delutan van es este ha minden igaz munka utan megyunk vacsizni azsiai etterembe a varosba.

Isteni finom. Jon Mancus is. Holnap Opera, egy barati hazspar vigyaz kis Husira. Nem is husi mar, csupa izom.

Csutortok a "sportnapja".Suli utan gyeplabdazik, / o akarta/ es este karate.

Szombaton az egyik parkba, ami egy erdo parkositva setalohelyekkel megy Jujuval es baratnojevel.

 

A heten sok minden tortent, ami a hohosodashoz szukseges. Kitoltottem az allampolgarsagi kerelmet.

Rendeltunk egy agyat, ami nagyobb vegre a mostaninal igy aludni is tudunk egymasraliheges es finom lokdosodes nelkul, persze azert vannak kedves pillanatok is....

Az evek mulasa csak osszecsiszolja az embert....

Ma egy uj bankkartyat is csinaltattam, amit tudok kulfoldon is hasznalni es nem credit kartya.

Ujratapetazom az egyik falat, isteni lesz.

Jottek a kemenyseprok es kitisztitottak a kandallo kemenyt, igy estenkent a romantika kedveert tuzet rakunk.

A szallashelyre jelentkeztek, igy megvolt az elso kiwi B&B vendegunk.

Jott, aludt, reggelizett es fizetett.

En pedig vittem a csekket a bankba.Itt vagy kartyaval, /olyan, mint egy elektromos fizetoeszkoz, csekk, es ritkabban penz hasznalatos.

Annyi mindenrol akartam irni, de elfelejtettem.

Ha eszembe jut, irok , de igy meg mindig jobb vagyok, mint egyesek.

Akinek nem inge....

Jaj, ma beiratkoztam a helyi konyvtarba is, ahonnan szepirodalmat tudok kolcsonozni.

Itt a konyvtarbajaras nagyon nepszeru, jo, sok programmal, pl delelottonkent gyerekeknek meseolvasas a sarokban, jatek, stb..

Az iskolai szunetekre is sok programlehetoseg van es hirdetik is!

Erre nagyon figyelnek!Es mindenki segiti a masikat!Szoval kis kommuna, ami jo.

Egyik heten a Te gyereked jon hozzank, kovetkezo heten csere....Pl.

Jaj, tegnap a konyvtarban talakoztam egy magyar lannyal, aki Nemetorszagban nott fel, de beszel magyarul.

Az egyik konyvtaros is magyar, egy masik epuletben dolgozik.

Uj Zeland hokicsapata "importalt"egy magyar jatekost, es persze ne feledkezzunk meg rolam sem.....

Ma eled sokan ugrabugralnak itt, vizsgakra keszulnek...

Szoval megyek robotolni....

Tsok Mindenkinek!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr48103632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása