HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Hihetetlen

2007.06.02. 01:51 kiwifold

Hat ez hihetetlen,hogy Hiller Istvan koszonetet mondott a "nemzet napszamosainak", azaz a pedagogusoknak.Draga volt Kollegak, baratok: remelem elmentetek tuntetni penteken delutan az Akademia ele!

Bar tudom, hogy nem....

Szerintem ez hihetetlen, hogy egy ilyen elcsepelt kifejezessel el meg ma valaki!

Na mindegy.....

Az utobbi idokben az tortent, hogy dolgozom!

Heti 18.5 orat, felallasban.Ez jo, mert talan dagasztja a bankszamlamat, lehet vasarolni.

Nem csigazom a kedelyeket, segedkonyvtaros vagyok Wellington legnagyobb egyetemenek a jogi konyvtaraban! Ez a deli felgomb legnagyobb es legregibb faepuleteben van, a "city" kozepen, az uj zelandi Parlament epuletevel szemben, amitugy hivnak, hogy"beehive"; mehkas, de csak azert, mert olyan a formaja.

Ez a masodik hetem.Csutortokon, penteken es szombaton dolgozom.Utana szabadsag!

Jo, mert sok emberrel talalkozom a Vilag minden tajarol, akik itt vegzik masoddiplomajukat es igy tovabb.Egy japan, vietnami, singapore-i, hong-kongi konyvtarossal dolgozom.

Hogy kaptam munkat? Az interneten jelentkeztem.Listara kerultem.Behivtak interjura es masnap felhivtak, hogy felajanljak a munkat!

Es jottem.

A lakohelyunktol 10 percre van busszal, a busz haztol-hazig visz.

Rebo igy apukajaval tud eltolteni egy kis idot, mivel delutan dolgozom.Csutortokon este Karateznak, igy ez megoldva, penteken delutan uszas van iskola utan, ez is megoldva, szombaton pedig lustiznak....

Itt elkezdodott a tel, masodik napja.18C es szikrazo napsutes, oceanillatu szel....

Van aki papucsban jar es poloban, van aki puloverben....

Mar kezdem megszokni, hogy itt vagyok, azaz minden kezd egy kicsit ismerosebb lenni, mar nem csodalkozom ra mindenre, majdnem 100%-osan eltalalom a villanykapcsolo allasat, megszoktam a masik oldalon valo vezetest, kozlekedest.

Tanulom a konyvtarat, de par dolgot mar tudok es itt szamitogeppel mukodik sok minden, de a polcokon is jobban eligazodon....

Vannak uj barataink, csaladostul.Szerintem Rebo tobb gyerekkel van erintkezesben, mit eddig barmikor.

Uj Zeland fantasztikus hely gyereknevelesre, egeszseges, mozgassal teli eletre.

Hihetetlen, de Rebo is imad vegre mozogni.

Mult hetvegen 1.5 oras tengerparti setan vett reszt, sziklamaszassal es minden egyebbel, ami hozzatartozik, kagylogyujtessel, stb. Mindez a kristalytiszta levegon!

Itt nem hullatjak a leveluket a fak, igy telen is minden zold.Ezt szeretem, mert a szurke teli ido nem tartozik a kedvenceim koze....

Es viragoznak a kamelea fak, a Rodhodentronok es Azalea bokrok, igy minden a rozsaszin es bordo arnyalataiban jatszik.

Holnap elutazunk Juju unokatestverehez, aki Jujuval egyidos, eddig Wellingtonban eltek, de par honapja eszkabbra koltoztek egy bortermelo, melegebb obolbe es vettek egy farmot.Ott alszunk vasarnap, mive hetfo itt munkaszunet, a kiralyno szulinapja.

Utana pedig Reboe!!!! O is egy kis kiralyno....

Ja, most a konyvtarban vagyok, ahol kulonbozo alakok jonnek tanulni, ki sem neznetek beloluk, hogy jogot tanulnak....

Juju lassan felebred levertsegebol. Szegenynek borzalmas volt apukaja halala.

Nem is tudom elkepzelni, hogy valaki sajat magatol konyvtaros akar lenni egesz eleteben es ezt meg tanulja is sok evig egyetemen.

Tu-Ky, a "nagymester" hong- Kongbol 27, -azaz huszonhetes-, eve dolgozik itt.

Persze szerintem mindenki csak felallasban foglalkoztathato.

Na tsok Mindenkinek, megyek egyet es valaki jott valamit keresni....Dolgozom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr3191148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása