HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Valtozasok

2007.08.18. 05:29 kiwifold

Ami a legjobb, es az igazi hir erre a hetre, legalabbis nekunk, hogy a haz atalakul.

A het elejen atjott Gitte, dan stylist baratnom, kaptunk tole egy asztalt, nem mintha nem lett volna eleg eddig is, de egy csomotol megvaltam, eladtam az interneten, vagy az Udvhadseregnek. Ezt az asztalt valaki "lomtalanitotta", o begyujtotte, de mivel nem kell neki, nekunk adta.

Szoval, atjott. athozta az asztalt, eppen akkor jott a futesszerelo is, akivel en beszelgettem, vagyis inkabb egy ujabb kavezas kozben hosszas eloadast tartott az energiatakarekos futes/mosogatasrol. es az uj-zelandi energiaforrasok torteneterol, mig Gitte elkezdte atlakitani a hazat, ugy belemelegedett, hogy egesz delelott ott volt, es meg kell mondani, hogy en sem vagyok lassu, de a viking vere gyozott.

 

Butorok uj helyre kerultek, lampak le, lampak fel.

Kepek uj helyre, le es fel...

 

Es olyan jo!!!!

 

Frissebb, baratsagosabb, modernebb es a mi izlesunk. Azert felorankent megkerdezte, hogy nem baj-e, mig meggyoztem, hogy csak orulunk neki.

Kapunk Jujutol egy kis penzt is  egy kis ujitasra....

Kuldok uj kepeket, ha mar kialakult.

Az interneten vettem egy regi varrogepet, amit remelhetoleg holnp felszedunk es varrom az uj lenvaszon fuggonyoket.

Epp most jottem vissza az ebedszuneti vasarlasombol, sushi-t ettem.

Itt az olyan, mint Magyarorszagon a meleg szendvics. Es en imadom a lazacos-avocadosat.Ez a sajtos melegszendvics nepszerusegenek felel meg....

 

Igazi Tavasz van.

Ma jon egy ismeros csalad pizzavacsorara.

Holnap magyar kenyerszenteles lesz itt Wellingtonban, megyunk oda.

Delben. Kivancsi vagyok milyen kis magyar koloniaval talalkozunk.

 

Mondtam, hogy voltunk mult heten szinhazban?

Csehov: A siraly.

Royal Shakespeare Academy.

Nagyon jo volt!

Itt azert tudnak valamit a kulturarol, szorakoztatarol,tovabbtanulasrol, palyavaltasrol.....

Rebonak Taiwan-i babysittere van.Marmint az egyik a harom variacio kozul. 

Jo fej, itt dolgozik a konyvtarban, mert tanul az egyetemen, velem egyidos es tanar. Szerencse.

Ott is alszik nalunk, igy nem kell hazaszallitani....

Es Rebo is birja.

 

Kis Husit megdicsertek az iskolaban, nagyon jol halad az olvasassal es fantasztikusan akar, mindent megtesz...

Ez OLYAN JO!

Nemsokara zar a konyvtar es megyek haza.

 

Irjatok papirkutyak

Tsok!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr76142912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása