HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Fura

2007.04.18. 00:32 kiwifold

Az egesz haz tele emberekkel, igy kisse elmaradtam az irassal.

Deli szel fuj, ami hideg!
Olyan fura, mert a deli szel itt hideg, az eszaki foldgombon meleg.
Itt az a jo, ha eszaki szel fuj.
Amikor ez a deli borzalom jon konnyu felismerni, mert csak az lehet ilyen hideg.

Tele van a haz emberekkel es ez eleg intenziv.
Varom, hogy hazamenjenek, mert ujra lehet az eletunket elni. Jo lenne.

Kicsit intenziv a hangulat is.
A ket teso kozott a Papa miatt.

Vasarnap bulit rendeztunk es kb 45-50 ember volt itt.
Sok-sok bor fogyott, de mivel delutan kezdtuk el, igy este 10-kor mar mindenki hazament.

Szuneti szorakoztatas van, tegnap Allatkertben voltunk egy masik mamaval es annak,  harom gyerekevel, jot szorakoztunk.
Delutan a varosban vasaroltam es begyujtottem egy hideg elleni csizmat.
Nagyon jo es vegre egyedul voltam harom oran at!

Ma meg egy csaladi vacsora es holnap mennek.

Nem igazan tudok gondolkodni, de irok ujat, jobbat hamar.
irjatok, ha van idotok!
Kuldok kepet is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr1460112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása