HTML

Kiwifold

Magyar szemmel Kiwifoldon az elet a kezdetektol.

Friss topikok

  • dumaera: szia jo hogy irsz erről a világról olyan klassz hallani hogy ilyen is van, én pont a legnagyobb bo... (2009.03.31. 14:54) Ujra munka
  • nzer: Hahó szia, már már azt hittem feladtad a blogirást, de örvendek, hogy végül is nem igy történt. So... (2009.02.12. 04:15) 2009 februar
  • Breki77 (törölt): Nem volt szép, kiszedni építő kritikám innen. Úgy látszik, nem bírja kegyed az igazságot. Vagy ink... (2008.10.21. 12:08) vasarnap delutan
  • mlgy: Szia, nem a témához vág ugyan, de rendszeres olvasója vagyok blogodnak, és szoktam élni a kommente... (2008.09.12. 23:57) Mar majdnem
  • kiwifold: Koszonom, meg, nagyon jok es jovore betoltom a helyem! (2008.08.31. 23:05) Masodszorra

Linkblog

Kezdem matol....

2007.03.12. 06:22 kiwifold

Szoval kezdem a "vegen', mivel egy hetig kb. nem volt szamitogepunk, festettuk a szobat.
Maradt egy FEL!Marmint szoba festeni

ma este hetfo, 6 ora, eppen vacsizunk Reboval, Apa karatezik, mi az iskola utan mentunk drama foglalkozasra. Vegre megszerette a gyermek.Mig ott vartam ra, mert biztos akartam lenni benne, hogy jol van, bentmarad es egyebek, arra gondoltam, hogy mit meg nem tesz, probal egy szulo a gyerekeert.
Es ez itt meg nem is nehez, mivel a felujitas mellett nem dolgozom, a szallasadas nem faraszto. Milyen volt, amikor Budapesten felujitottunk, dolgoztam egeszallasban, extra du tanitas vagy uzlet es a gyerek!
Itt azert minden nyugodtabb. Rebo imadja. Ezt ki is fejtette szombaton este, amikor az obolben cirkuszi artista eloadast neztunk meg.

Ma az iskolaval delelott "kirandultak", olyan Planetariumi esetre gondoljatok. Ebed a suliban, mivel iskolabusszal mentek. Delutan seta a tornaorara. Utana en erte, seta hazafele, de feluton beugrottunk a dramaorara.

Tegnap delben egy patologus ismerosunknel BBQ a kertben, a varoskozpontban levo hazukban/ lazac, polip, kagylo, barany grillezve es ez itt olyan, mint nalunk a csirkecomb, szoval nem "felvagasbol" irom, csak erzekeltetni szeretnem, hogy itt mas az elet. Egyszeruen a foldrajzi adottsagok miatt.

Elotte Nagypapanal voltunk, aki otthon van, ma kapta utolso sugarkezeleset. Diagnozis: valoszinuleg mar soha nem lesz kepes rendes etelt enni. Ejjel csovon pumpalja egy gep a szervezetebe a taplalekot.

Penteken delutan volt Rebo elso itteni uszoleckeje. 8 alkalom 4000 ft kb. es 4 gyerekkel foglalkozik a nagyon fiatal es nagyon kedves oktato.
Gyermekem ujra szereti az uszast, a vizzel soha nem volt gondja.

Ez iskola utan volt, igy hetfo es pentek du az ove.

kOzben persze latogatok, vacsivendegek, penteken este egy 5 fos csalad jott es jo magyarosat ettek, jokat ittunk es jatszottunk.

Csutortokon elszabadultunk moziba!!!!Orchestra Seat. Francia film es nagyon kedves. Filmekben le vagyok maradva....
Nem lehet mindent.
Szerdan este elszabadulok viragkoto tanfolyamra. Ingyenes es erdekel.
Itt mindenki aktiv, mert marad ra energiaja....

Beiratkozom a helyi fittness klubba is vegre es suli kozben megyek uszni, 2szer egy heten.
Az uszassal kezdem. Csutortok reggel.

elkezdtem allast nezni, talaltam egy eladoi-stylist allast egy ausztral ruhauzletben.
Jelentkezem es meglatjuk.ez erdekelne. RUHAK!!!!
Felallasban gondolkodom.

Kozben mehet a szallas. 

Juju tesoja jon 3 hetre Husvetra es a Nagypapat meglatogatni a csaladdal, pasi plusz 21 eves fia. Jo lesz, jo fejek. Talan addigra kesz lesz a maradek haz, a felig kesz szoba. Sikerult vegre rozsaszin-narancssarga tapetat begyujteni. Dan tervezes. Mondtam, hogy osszehaverkodtam egy dan anyukaval, aki jott kavezni szerdan delelott.2 oran at volt itt.
Csutortokon jott Rebo baratnoje, o 6-ig maradt, de kozben "beugrott" a szomszedasszony 3 fiugyermekevel.....

Ti mikor jottok?

Irjatok "papirkutyak"!

Megyek, mert este 8-ra jon egy ceg borkostoltatni. Iszom.

Ciao

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwi.blog.hu/api/trackback/id/tr7445566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása